- spory z firmami windykacyjnymi i funduszami sekurytyzacyjnymi ,
- spory z firmami pożyczkowymi oraz SKOK-ami,
- spory z bankami,
- spory z operatorami telekomunikacyjnymi,
- spory z ubezpieczycielami,
- analiza sytuacji prawnej Klienta i zaproponowanie rozwiązania jego sytuacji,
- reprezentacja Klienta na etapie postępowania sądowego
- reprezentacja Klienta na etapie postępowania egzekucyjnego,
- upadłość konsumencka (sporządzenie wniosku, reprezentacja Klienta przez całe postępowanie, aż do jego zakończenia),
- ustalanie nieważności kredytów indeksowanych lub denominowanych do waluty obcej (kredyty frankowe, EUR, GBP, dolarowe),
- kwestionowanie oprocentowania wskaźnikiem referencyjnym WIBOR,
- analiza możliwości uchylenia się od skutków prawnych zawarcia umowy
- żądanie ustalenia nieistnienia zobowiązania wynikającego z umowy w całości lub w części,
- zbadanie czy można doprowadzić do wyeliminowania z obrotu tytułów wykonawczych wystawionych przeciwko Klientowi,
- weryfikacja możliwości pozbawienia wykonalności tytułów wykonawczych (np. wyroków sądowych, nakazów zapłaty) wystawionych przeciwko Klientowi,
- powództwa przeciwegzekucyjne,
- pomoc w przypadku uciążliwych prób skłonienia Klienta do zapłaty wątpliwych wierzytelności,
Zdarzają się sytuacje, w których konsument zderza się z potężną korporacją – bankiem, firmą windykacyjną, funduszem sekurytyzacyjnym czy ubezpieczycielem. Wbrew pozorom konsument nie stoi na straconej pozycji, mimo przewagi finansowej korporacji. Dzięki prawodawstwu unijnemu oraz rozwojowi praw konsumenta spory z dużymi spółkami i funduszami mogą skończyć się wygraną konsumenta.
Jeżeli, znajdujesz się w sporze z jedną z powyżej wskazanych instytucji finansowych skontaktuj się lub umów się samodzielnie na spotkanie – jest spora szansa, że będę w stanie pomóc Ci rozwiązać ten spór korzystnie dla Ciebie!